Je kunt ons telefonisch bereiken op: maandag, dinsdag en donderdag van 07.00 tot 16.30 uur, en op woensdag en vrijdag van 07.00 tot 15.30 uur. Buiten deze tijden zijn wij wel per mail of per voicemail te bereiken, ook in het weekend en in de avond
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag.
Wanneer is PON te bereiken?
Is PON bereikbaar in schoolvakanties?
Kan ik parkeerkosten declareren?
Wanneer moet ik een nieuwe VOG aanvragen?
Krijg ik de kosten van de VOG vergoed?
Ik krijg een mail van Visma, om een account te activeren, klopt dat?
Hoe werkt VABO?
Hoe moet ik inloggen in VABO?
Moet ik reiskosten zelf declareren of gaat dit automatisch?
Hoeveel reiskosten krijg ik vergoed?
Kan ik als vaste pooler zelf dagen dicht zetten in VABO?
Mag ik een boeking weigeren?
Wordt er altijd rekening gehouden met mijn voorkeuren?
Kan ik alleen voor hele dagen worden geboekt?
Wie is mijn teamleider?
Komt mijn teamleider onverwachts op lesbezoek?
Wat is een senior?
Ik wil graag begeleiding van een senior, hoe moet ik dat regelen?
Wanneer kan ik een beoordeling geven in VABO over een invalschool?
Ik ben ziek, maar ik sta op een school geboekt, wat nu?
Ik werk in de tijdelijke pool en ik ben ziek, maar ik ben niet geboekt, wat nu?
Moet ik mij betermelden?
Krijg ik doorbetaald als ik ziek ben en in de tijdelijke pool werk?
Word ik doorbetaald in vakanties?
Ik wil meer informatie over de ARBO, waar kan ik dat vinden?
Welke weken heb ik vakantie?
Kan ik buiten de schoolvakanties op vakantie?
Kan ik een dag vrij nemen en hoe werkt dat?
Hoe vaak zijn er bijeenkomsten met andere PON poolers?
Waar kan ik de data van de bijeenkomsten vinden?
Worden er foto’s tijdens bijeenkomsten gemaakt?
Ben ik verplicht om naar de bijeenkomsten te komen?
Waar kan ik in contact komen met andere poolers?
Hoeveel scholingsbudget heb ik?
Welk scholingsaanbod heeft de PONacademie?
Ik wil aan een cursus deelnemen, hoe werkt dat?
Ik heb een loopbaanvraag, waar kan ik terecht?
Kan er geen algemeen invalaccount worden aangemaakt waarmee ik op elke school kan inloggen?
Heb ik als vaste pooler naast het scholingsbudget van PON ook recht op scholingsbudget van de school waar ik op de loonlijst sta?
Wanneer is PON te bereiken?
Is PON bereikbaar in de schoolvakanties?
Waarom moet ik documenten, zoals kopie diploma naar PON opsturen?
Ik heb geen salaris ontvangen. Wat nu?
Ik ben student pabo. Kan ik ook als pooler werken?
Moet ik werkervaring als leerkracht of onderwijsondersteuner hebben om als pooler te werken?
Kan ik als pooler werken en daarnaast een andere baan of eigen bedrijf hebben?
Kan ik parkeerkosten declareren?
Wanneer moet ik als tijdelijke pooler een nieuwe VOG aanvragen?
Krijg ik de kosten van de VOG vergoed?
Ik krijg een mail van VISMA, klopt dat?
Waar kan ik zien bij welk administratiekantoor een school is aangesloten?
Hoeveel reiskosten krijg ik vergoed?